Cât de importantă este targetarea pieței, a clienților pentru afacerea pe care o conduceți ? Prin ce alt canal de social networking puteți să obțineți acces la milioane de clienți din întreaga lume?

Acestea sunt întrebări la care majoritatea oamenilor de afaceri contemporani nu stau prea mult timp pe gânduri înainte de a da un răspuns. Facebook reprezintă motorul de creștere al afacerii tale, iar modul în care reclama voastră poate să ajungă în News Feed-ul posibilului client are unicitatea bine-cunoscută a platformei Facebook.

Campaniile de tip Facebook Ad au menirea de a construi în jurul companiei dumneavoastră o comunitate online care va aduce vizibilitate sporită produselor și serviciilor dumneavoastră.

Importanța platformei Facebook este cu atât mai mare cu cât clienții pot să discute pe marginea produselor și totodată să le evalueze.

În acest caz particular, strategia pe care urmează să o adoptăm este în directă corelație cu scopurile pe care vi le propuneți, respectiv obținerea de vizibilitate sau obținerea de vânzări. Vom marșa astfel pe două tipuri de reclamă, și anume:

Reclama care să aducă trafic pe site-ul dumneavoastră.

Reclama care să aducă like-uri pe pagina de Facebook a companiei.

Uneori, ambele variante trebuie să fie utilizate în același timp, dar nu trebuie niciun moment să se piardă din vedere scopul pentru care a început campania.

Companiile mici și mijlocii sunt cele care simt cel mai bine impactul unei campanii de tip Facebook Ad. Acestea au în general produse care se adresează unor anumite persoane care trebuie în prealabil să fie targetate. Tot companiile de dimensiuni mici au bugete reduse pentru promovare și publicitate, motiv pentru care campaniile de tip Facebook Ad le asigură o conversie mare pentru bugete mici.